AZ OKTATÓK

Dr. Asztalos Gábor

jogász

Asztalos Gábor vagyok, ügyvéd, egy esküvőszervező cég tulajdonosa, ügyvezetője, ceremóniamester, esküvői fotós, szerető férj, és egy gyönyörű 1 hónapos Baba apukája. Sok mindent ide lehetne írni, hogy mi  mindennel foglalkozom, mert elég nyughatatlan típus vagyok. De azt hiszem, hogy a lényeg az itt leírtakban benne van: az esküvőszervezés világából érkeztem, az igazán nagy szerelem számomra természetesen a Családom, és mellettük az esküvők világa. Bármilyen szolgáltatóként ott lenni akkor, amikor a szerelmek örökre megpecsételődnek, és ezeknek a gyönyörű pillanatoknak a részeseivé válni, rendkívül felemelő érzés, csupa boldogság, öröm, ünnep. Ugyanakkor, ezek a pillanatok már csak a habot jelentik a tortán. Mire minden a helyére kerül és tökéletesen megszervezésre kerül a Nagy Nap, addig rengeteg buktató előfordul mind megrendelői, mind szolgáltatói oldalon. Ezért nem árt óvatosnak lenni, és egy jól megkomponált szerződés egyértelmű viszonyokat teremthet a felek között, elkerülhetjük az igazán stresszes helyzeteket. Mint ügyvéd, arról szeretnék beszélni a kedves jelenlévők részére, hogy egy mindenre kiterjedő megbízási szerződéssel hogyan kerülhetik el a jogvitás helyzeteket, és hogyan lehet zökkenőmentesen eljutni oda, hogy tényleg “édes legyen a hab a tortán.

Bánhegyi Barbara

szertartásvezető és ceremóniamester

Szertartásvezetőként az egyediségre törekszem. Szövegeimmel és magával a szertartásra való  felkészüléssel segíteni akarok a pároknak, hogy adjanak magukból. Én is adok. Egy emléket, egy élményt. És nem csak nekik, de az egész násznépnek. Az egyik tavaly kapott visszajelzés mond erről a legtöbbet:

Csak azt tudjuk neked kívánni búcsúzóul, hogy ezt amit most csinálsz ne hagyd abba, mert rengeteg ember életére hatással vagy

Akik végighallgatnak, egy ilyen szertartást elfelejtik a mindennapi problémákat és kis időre visszatérnek a gondtalan boldogsághoz! “

Balázs Dávid

hang és fénytechnika
Eventech Solutions

Balázs Dávid vagyok, az Eventech Solutions Kft tulajdonosa. A rendezvények sikerét komplett fény-, hang- és színpadtechnikai megoldásainkkal és sok éves szakmai tapasztalatunkkal támogatjuk. 3D-s látványtervezéssel minden részletet előre egyeztetni tudunk és az első tervektől a lebonyolítás végéig a lehető legrugalmasabban állunk az igényekhez. Baráti összejöveteltől kezdve kiállítás megnyitókon át, a többszáz fős konferenciák vagy koncertek, céges rendezvények technikai hátterét is magas színvonalon biztosítjuk.

 

 

D. Nagy Kriszta

cinematorgráfus
La Mémoire

Haris Gergely

ügyvezető
Haris Park

Haris Gergely vagyok, a Haris Park egyik vezetője, tulajdonosa. A Haris Park egy családi vállalkozás, melynek keretein belül nemcsak egy műemléket sikerült megmenteni, hanem egy új, izgalmas budai találkozóhelyet is létrehozni, ami egyszerre működik étteremként, esküvői helyszínként, céges rendezvényhelyszínként, és bárként. A családban mindenki hozzátette a saját tapasztalatát – én külföldi szállodaipari tanulmányaimat, valamint nemzetközi szállodai munkatapasztalatot hoztam magammal. 2018 óta üzemeltetjük a Haris Parkot, és azóta számtalan különböző rendezvény lebonyolításában vettem részt, így nagyon sok hasznos élményt szereztem – és ezt fogom megosztani a workshopon, valamint megmutatni a ház minden izgalmas szegletét.

Jarek Csilla

senior sales Manager
Waldorf-Wedding

Karai Péter

zenekarvezető
Partyssimo

Karai Péter vagyok, a PartYssimo zenekar vezetője és dobosa. 17
éves koromtól kezdve játszom zenekarokban (egyszerre mindig csak
egyben). Alapításától (2010) kezdve a PartYssimo-ban
muzsikálok, ami ma Magyarország egyik legkeresettebb esküvői és
rendezvényzenekarának számít. Az elmúlt két és fél évtizedben volt
szerencsém nagyjából 1.500 koncerten fellépni, aminek körülbelül a
fele esküvő volt. Azt hiszem, ezek során láttam nagyjából mindent
és mindennek az ellenkezőjét is, és örömmel osztom meg
tapasztalataimat az arra kíváncsiakkal.

Kondella Misi

fotográfus

Kondella Misi vagyok, esküvő-, rendezvény- és portréfotózással foglalkozom.
Esküvőfotózáskor nemcsak arra törekszem, hogy az elkészült képek mindig stílusosak,
egyediek és kreatívak legyenek, hanem arra is, hogy az esküvő napját is minél kellemesebb
élményként élhesse át mindenki: a pár, a násznép, a szolgáltatók és én magam is.
Nagyobb százalékban külföldi megrendelőknek dolgozom, így a nemzetközi trendek ismerete
és követése részei a mindennapi munkámnak. 
Munkáimból kifolyólag sok esküvő- és rendezvényszervezőt, valamint ügynökséget
megismertem, a közös munka során sikerült izgalmas és hasznos tapasztalatokat
szereznem. Mindig törekszem az összhang és a kompromisszumok megtalálására, hogy a
nap végén mindenki úgy érezze, a lehető legjobbat tudta kihozni magából.
Ahogy én látom, minden esküvő egy társasjáték a saját szabályrendszerével. A játékosoknak,
vagyis a szolgáltatóknak minden esetben együtt kell működniük egymással ahhoz, hogy a
játékban mindenki nyerjen: azok is, akik a munkájukat végzik és azok is, akik épp összekötik
az életüket.

Körmendi-Szomoru Kata

menyasszony Stylist

Szépség, harmónia, stílus. Hosszú utat jártam be, mire végül rátaláltam arra, amiről
valójában már kislány koromban álmodoztam: hivatásom, hogy stílusossá,
harmonikussá, tündöklővé varázsoljam a hozzám forduló menyasszonyokat. Vallom,
hogy a harmónia a részletekben rejlik, a stílus pedig nem pénz kérdése. Maximalista
vagyok, a szó jó értelmében.  Azt gondolom, hogy a külső mögött mindig látni, érezni
kell az embert, az egyéniséget, csak így lehet tökéletes a végeredmény.

Landesz Kati

vezető esküvőszervező
Creative Weddings by Landesz Kati

11 éve dolgozom a rendezvényszervezés világában. 6 évig vezető rendezvényszervezőként a Conforg
és Oktató tanácsadó Kft-nél gazdasági konferenciákat, mérlegképes könyvelők éves kötelező
továbbképzését szerveztem. Ezen időszakot egy másfél éves rendezvény- és esküvőszervezői időszak
követte a Dunaharaszti Rendezvényházban.
Később a szívem visszahúzott a vendéglátáshoz – Gundel Károly Idegenforgalmi és Vendéglátó ipari
Szakközépiskolában kezdtem meg a vendéglátással kapcsolatos tanulmányaimat – így lehetőségem
nyílt a Waldorf-Cateringnél az esküvői vendéglátás magas színvonalú elsajátítására. Nagyon sok
élménnyel gazdagodtam – nem is lehetett ez másként, hiszen cégünk évente több, mint 60
esküvőnek biztosítja a catering szolgáltatást – és természetesen nagyon sok kedvenc esküvőm is van.
Legyen szó egyedi, bohémabb, régi kertmozis ünnepségről, grill party-val egybekötött esküvőről, egy
csodálatos, látványos, többfogásos gálavacsoráról, vagy akár egy tematikus, természetközeli,
kötetlen, büféasztalos vendéglátásról. Mindegyiknek megvan a maga varázsa.
Nagyon nagy öröm számunkra, hogy erőfeszítéseinket a szakma is díjazza, így 2012., 2013., 2014, és
2019-as évben a Wedding Award Együttműködés díja Vendéglátó kategória I. helyezését vehettük át
ünnepélyes keretek között.
Fontos tudni, hogy egy kitelepüléses catering teljesen máshogy működik, sokkal összetettebben, mint
egy olyan helyszín, amely saját, helyi konyhával rendelkezik. Ez egy külön szakma. Bizonyos dolgokat
meg kell értenünk, és be kell tartanunk / tartatnunk, hogy a legtökéletesebb eredményt érjük el.
Az esküvők világában – mint ahogy természetesen más rendezvény oldalon is – nincs helye a
tévedésnek, hiszen a Pár egyetlen egy Nagy Napjáról van szó. Az esküvőn egyszerre több alvállalkozó
kolléga is dolgozik, és egy esküvőszervezőnek tudnia kell összehangolni ezen folyamatokat. Éppen
ezért elengedhetetlen, hogy tudja, hogyan, és miként működnek a különböző feladatkörök. Minden
esetben szükséges az esküvőszervező jelenléte és támogatása a Pár számára, mivel sok-sok olyan
dologra hívhatja fel figyelmet, amire ők talán nem is gondoltak, vagy nem is sejtették, hogy szükséges
a tökéletes végeredményhez.

 

Lengyel József

cukrászmester,
tortadesigner

Lengyel József vagyok a Torta és Karamell Szalon tulajdonosa és kreatív
cukrásza .
Több mint húsz éve foglalkozom esküvői torták készítésével és tervezésével.
Tapasztalatomat és tudásomat felhasználva igyekszem az engem megkereső
párok tortaálmát megvalósítani ,és ezzel hozzájárulni a nagy nap
felejthetetlenségéhez…

 

 

 

Mátyus Gergely

vezető grafikus
Pimpernel Weddings

Közel 20 éve foglalkozom grafika- és tipográfiai tervezéssel, valamint nyomtatással és a kapcsolódó produkciós eljárásokkal. Ez alatt az idõ alatt rengeteg területen volt alkalmam kipróbálni magam, dolgoztam reklámügynökségnél és design stúdiókban, késõbb már szabadúszóként könyveket és magazinokat terveztem és megszámlálhatatlanul sok egyéb kiadvánnyal foglalkoztam. Közben tíz éven át tanítottam a Visart Mûvészeti Akadémián. 2009 óta fõleg esküvõi meghívók és papírkiegészítõk tervezését végeztem, mert hosszú pályafutásom tapasztalatai alapján úgy gondolom, hogy ebben a témában lehet a legérdekesebb és legkülönlegesebb grafikákat és kiadványokat alkotni.

Nacsa Szilárd

marketing szakember,
ceremóniamester

Közel 20 éve foglalkozom marketinggel, aminek köszönhetően sikerült
megismernem az egyéni vállalkozók világát csakúgy, mint a nemzetközi
multikét. Felfogásom szerint a sikeres marketinghez nem kell feltétlenül
világraszóló ötlet és csillagászati költségvetés. Sokkal inkább tudatos,
tervszerű és kitartó munka. Bár nem vagyok esküvői szolgáltató, mégis úgy
alakult, hogy ezer szállal kapcsolódok a szakmához, melyek közül a
legjelentősebb a Hungarian Wedding Gala & Award, melynek egyik alapítója
vagyok.

Pallagi Ákos

ceremóniamester

Soós Dorottya

dirctor of sales and marketing
Babérliget Kúria

13 éve dolgozom a rendezvények világában, ebből az elmúlt 10 évben az esküvők
majdnem mindennapos részesei életemnek. Turizmus-Vendéglátás közgazdász
diplomával rendelkezem, a tanulmányaim mellett elvégeztem konferencia – és
rendezvényszervező, illetve egy esküvőszervező tanfolyamot egyaránt.
A pályámat a Lázár Lovasparkban kezdtem, majd 5 év után váltottam, és a Waldorf
Gastro & More cégcsoporthoz kerültem, ahol kezdetben a Waldorf-Catering Corporate
sales Igazgatójaként, majd az Aria Hotel Budapest event sales vezetőjeként dolgoztam.
Jelenleg a Waldorf-Wedding esküvőinek értékesítéséért és marketingkommunikációjáért
felelek, továbbá a Babérliget Kúria helyszínünk is Hozzám tartozik. Az elmúlt években
tapasztalatot szerezhettem minden típusú és létszámú rendezvény területén,
megismerhettem a hagyományos, magyaros esküvők világát és a cégcsoportnak
köszönhetően egy igazán változatos világba csöppentem, ahol egyaránt jellemző a
modern, a rusztikus, a klasszikusan elegáns és nemzetközi Esküvők. Mindez jellemző a
gasztronómiánkra és a helyszíneinkre egyaránt, de egy dolog minden esetben közös,
mégpedig a magas minőség és, hogy egy a cél, a vidám Esküvő, amely örökké él mind a
Pár, mind a Szolgáltató Csapat emlékében.
Babérliget készül az ötödik szezonjára, az elmúlt években rengeteg tapasztalattal és
felejthetetlen emlékekkel gazdagodtam. Budapesttől távol, egy egyedülálló kialakítású és
hangulatú helyszínen, a megszokottól egy picit eltérő koncepcióval és szolgáltatási
tartalommal igyekszünk valami maradandót alkotni. Amikor 2017-ben megnyertük az
első helyezést a Hungarian Wedding Award „az Együttműködés díja” helyszín
kategóriájában, az volt a csúcspontja az elmúlt 2 éves munkánknak, hiszen ilyen rövid
idő alatt az ország egyik legkedveltebb esküvőhelyszínné nőttük ki magunkat.
Annak érdekében, hogy mind az előkészületek során, mind a Nagy Napon szakmailag
tökéletesen működjenek a dolgok és az esküvő minden egyes részlete pont olyan
legyen, ahogy a Pár megálmodta, nagyon fontos a szolgáltató csapat közötti
együttműködés, de a sikeres rendezvény kulcsa a csapatmunka mellett az
előkészületekben, a profi szervezésben rejlik.
Éppen ezért nem könnyű feladat hárul az esküvőszervezőkre, hiszen Nekik kicsit
érteniük kell mindenhez, egyben kell látniuk a folyamatokat és szolgáltatásokat, és
gondoskodniuk kell minden aprónak tűnő részletről is. A workshop alkalmával szeretnék
Nektek mesélni egy helyszín és a vendéglátás számára fontos folyamatokról,
információkról, tehát a Mi látásmódunkról és bízom benne, hogy Én is hozzájárulhatok
ahhoz, hogy Számotokra szükséges ismereteitek gazdagodjanak és további kiváló
szakembereket ismerjen meg az esküvői szakma.

Szabó Móni

dekoratőr
Fleur&Ballon

Szabó Mónika vagyok, dekoratőr. A Fleur&Ballon Dekor tulajdonosaként immár 26 év dolgozom azon, hogy az esküvői dekoráció, egyre magasabb szintre emelkedjen Magyarországon.

Cégem egyik fő hitvallása komplex egészként tekinteni az esküvőre, a dekoráció kivitelezésén túl a többi szolgáltatóval együttműködve. Egy esküvő akkor lesz tökéletes, ha az érte tevékenykedők együtt és összhangban dolgoznak a végeredményért. A részletekben rejlik a tökéletesség, mely a Megrendelők, a Menyasszonyok és Vőlegények elégedettségének kulcsa.

A csapatmunkát erősíti egy esküvőn az hozzáértő esküvőszervező jelenléte. Elmondható, hogy az esküvői dekorációnk legnagyobb részében szervező segíti a párokat, így mi is tisztában vagyunk a saját szerepünkkel, a tárgyalási sorrendekkel, a munkafolyamatokkal ebben az esetben is.

 

Varga Rózsa

esküvőszervező,
protokoll szakértő

Bonjour…
Ez az életem 15 éve.
Éjjel és nappal. Mindig, és lehet, hogy örökké.
Hálás vagyok a sorsnak, hogy ebbe az irányba vezérelt, oly sok csodát éltem meg ennyi év
alatt.
Boldog emberek, sikeres cégek, a koncertek felemelő szépsége, a családi ünnepségek meghitt
hangulata, a kiállítások sokszínűsége – ebben volt részem éveken át.
Néha küzdelmes, legtöbbször mámorító. Oly sokszor álltam már ott, egy-egy alkalommal,
azzal az érzéssel, hogy ezért érdemes volt.
A munkám során a legfontosabb, a szakmai igényesség, a diszkréció, és hogy a megbízóim a
legnagyobb bizalommal legyenek irántam, irántunk – amikor a nagy nap eljön. Örömmel,
lelkesen, szeretettel, odafigyeléssel egyengetjük az utat mindaddig, amíg a tökéletes
végeredmény megvalósul.

 

Zombory Emil

bankett vezető
Gundel

Az ország vitathatatlanul legtapasztaltabb bankett-bonyolítója, aki több ezer protokoll rendezvény, valamint egyéb elegáns, nagy létszámú fogadás és gálavacsora lebonyolítását irányította az elmúlt több mint 25 évben. Patinás és neves budapesti szállodákban tanulta a szakmáját, majd felszolgálóként került a Gundelbe a 80-as évek végén. Végigjárta a ranglétrát, és a 2000-s évek vége óta a Gundel rendezvények bonyolításának első számú vezetője. Kiszolgálta, vagy a kiszolgálást irányította az elmúlt két évtizedben hazánkba érkező összes államfő, király és királynő díszétkezésén, valamint irányította több ezer fős céges gálarendezvények és 15 alkalommal a Budapesti Operabál vendéglátását.

Rugalmas, empatikus személyisége okán megszámlálhatatlan esküvőt bonyolított már le és többszáz izgatott menyasszonyt nyugtatott meg az esküvőszervezők körében nagy szeretetnek örvend.